Меню
company logo
ХНЕУ ім. С. Кузнеця

Гронь Олександра Вікторівна

Гронь Олександра Вікторівна

Громадянство: Україна
Alma mater: Харківський національний економічний університет. Дата закінчення: 1997 р.

Спеціальність: «Менеджмент у виробничій сфері» 

Кваліфікаційний рівень: кваліфікація «інженер-економіст»

Посада:Доцент
Вчене звання та науковий ступень:Доцент
Кандидат економічних наук
Наукові інтереси:Міжнародний маркетинг, соціальні комунікації, зв’язки з громадськістю, брендинг

Відзнаки та винагороди

Навчальна робота (дисципліни, що викладає):

  • Міжнародний маркетинг
  • Суспільні комунікації
  • Паблік рілейшнз
  • Комунікативні технології в міжнародних відносинах
  • Маркетинг і реклама (поведінковий підхід) 

Кількість наукових публікацій: більше 70 наукових та навчально-методичних праць, серед них 1 монографія (у співавторстві), 3 навчальних посібника (у співавторстві), 35 статтей у фахових виданнях України та закордонних виданнях, зокрема 3 в наукометричних базах Scopus.

Основні публікації:

  • Гронь О.В. Забезпечення захисту даних споживачв в сфері електронної комерції// XІV Міжнародна науково-практична конференція “Сучасні проблеми моделювання соціально-економічних систем” – Харків 2023  https://mpsesm.org/index.php/mpsesm/mpsesm-xiv/paper/view/1106
  • Гронь О. В. Оцінювання експортного потенціалу підприємства / Олександра Вікторівна Гронь, Олеся Юріївна Сікаленко // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2021. — Том 73. — № 6. — С. 115–122.  https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2021.06 
  • Гронь О. В., Гаркуша В. О. Методи оцінки ефективності міжнародної маркетингової стратегії консалтингової компанії. Бізнес Інформ. 2021. №10. C.31–37. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2021-10-31-37http://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2021-10_0-pages-31_37.pdf
  • Гронь О. В. Концепція зацікавлених сторін в міжнародному бізнесі / О. В.Гронь // Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. Серія: “Економічні науки”. – 2021. – №5.  https://doi.org/10.25313/2520-2294-2021-5-7284
  • Гронь О.В., Кашуба О.А. Вплив штучного інтелекту на розвиток міжнародної торгівлі. Digital Міжнародна науково-практична конференція «Цифрові трансформації сучасності», (January 24, 2022. Coimbra, Portugal). Chernigiv: REICST, 2022. 49-52 p. https://reicst.com.ua/asp/issue/view/conf_mult_01_2022
  • Гронь О.В., Пастушенко А.О. Підходи до оцінки репутаційних ризиків у міжнародному бізнесі / О.В. Гронь, А.О. Пастушенко // Modern problems of social and economic systems modelling: proceedings XIII International Scientific Practical Conference  Bratislava – Kharkiv, 2021. https://mpsesm.org/book/2021/thesis02-943.html#thesis02-943
  • Гронь О. В., Погореленко А. К. Проблеми захисту персональних даних у контексті сучасної комунікації / О. В.Гронь, А. К. Погореленко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство». – 2018. – Випуск 19 (Ч.1). С. 102 – 109.
  • Сатушева К. B. Гронь О.В. Сучасні технології комунікацій в міжнародному бізнесі // Моделювання регіональної економіки. 2019. Вип. 2(34). С. 86-97 (0,6 ум.друк.арк./0,35 ум.друк.арк.)http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26113
  • Lysytsia, N.; Martynenko, M.; Bielikova, N.; Gron, O.; Us, M. 2019. Directions of social partnership of employers and universities in the sphere of economic education in Ukraine, Entrepreneurship and Sustainability Issues 7(1): 336-352. (ScopusWeb of Science Core Collection https://jssidoi.org/jesi/uploads/issues/Entrepreneurship_and_Sustainability_Issues_Vol7_No1_print.pdf
  •  Lysytsia, N., Prytychenko, T., & Gron, O. Vectors of promotion of economic educational services in Ukraine / Economic Annals-XXI (2017), 165(5-6), 138-142 (Scopus, 1 ум. др. арк. / 0,33 ум. др. арк. власного внеску)
  • Lysytsia, N.; Martynenko, M.; Prytychenko, T.; Gron O.; Us M. 2019. Prospects for innovations in marketing of economic educational services in Ukraine, Entrepreneurship and Sustainability Issues 6(4): 1771- 1783. http://doi.org/10.9770/jesi.2019.6.4(16) (Scopus, 1 ум. др. арк. / 0,2 ум. др. арк. власного внеску)
  • Gron, O.; Lysytsia, N.; Martynenko, M.; Bielikova, N.; Us, M. 2019. Directions of social partnership of employers and universities in the sphere of economic education in Ukraine, Entrepreneurship and Sustainability Issues 7(1): 336-352. (1,25 ум. др. арк. / 0,25 ум. др. арк. власного внеску)
  • Pukala R., Lysytsia N. M., Prytychenko T. I., Gron O. V. International Marketing of Economic Educational Services in Ukraine and Poland // Бізнес Інформ. – 2018. – №9. – C. 77 – 85 (1 ум. друк. арк. / 0,25 ум. др. арк. власного внеску)
  • Гронь О.В. Досвід споживачів як конкурентна перевага компанії в сучасних умовах / О.В. Гронь // Бізнес Інформ. – 2015. – №7. – C. 305–310.
  • Лисиця Н. М., Притиченко Т. І., Гронь О. В. Перспективи маркетингу економічних освітніх послуг в Україні / Науковий журнал Економіка розвитку. – 2017. – №1 (81) . С. 5 – 15 (1 ум. др. арк. / 0,33 ум. др. арк. власного внеску)
  • Гронь О.В. Архітектура бренду на ринку товарів промислового призначення / О.В. Гронь // Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції. – 2015. – № 17 (6). – С. 53–59.
  • Гронь О.В. Використання творчого потенціалу споживачів для спільного створення цінності / О.В. Гронь // Глобальні та національні проблеми економіки: Електронне наукове видання. – 2015. – Вип. 6. – С. 327 – 331.
  • Гронь О.В. Споживчий досвід як основа лояльності / О.В. Гронь // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». – 2015. – С. 82–86.

ORCID https://orcid.org/0000-0002-4229-3484

Scopus Author ID https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57199296176

Google Scholar https://scholar.google.com/citations?hl=en&user=h6eSyY8AAAAJ

Гронь Олександра Вікторівна: 

61166, м. Харків, пр-т Науки, 9а,

ХНЕУ, 2-й навчальний корпус, ауд. 35, 36.  

Тел. +38 (057) 702-18-30, 3-71 (внутрішній)
E-mail: oleksandra.gron@hneu.net